Call of Duty: World at War - recenze Nintendo DS verze

Autor: Filip Dočekal, 03.09.2009 09:24, zobrazeno 4585x

Call of Duty: World at War - recenze Nintendo DS verze Poněkud starší kousek z počátku letočního roku klesl na zajímavou cenu a tak jsme se rozhodli, že se na něj zpětně podíváme. Vyplatí se tuto akční hru zakoupit? Více v naší recenzi DS verze.

Nintendo DS je dlouhodobě platforma, která není nakloněna propracovaným střílečkám. Důvodů je několik. Především je to poměrně špatná možnost ovládání, nízký grafický výkon a několik dalších faktorů. Přesto se Activision pustil do převedení dalšího svého počinu World at War, tentokráte skrze společnost n-space. Jedná se sice o starší kousek, ale díky tomu, že je aktuálně v prodeji za příjemnou cenu zhruba 800Kč (můžete ji přímo zakoupit u našeho partnera, obchodu Surtep.cz), je vhodná příležitost se na ní podívat.

V rámci tří různých kampaní se tentokráte podíváme k japonským břehům, kde se odehrávala jedna z velkých kapitol druhé světové války. Mezitím se také podíváme na rusko – německé bojiště v Evropě. Příběhy se souběžně prolínají, takže nehrozí stereotypnost. Bojiště jsou vymodelována v tmavých barvách s velkým podílem zelené barvy. Jsou sice trochu hranatá a textury nejsou nijak extra detailní, ale to již jde na úkor platformy. Naopak velmi dobře vypadají různé detaily na bojišti jako jsou pytle, bedny, různé vybavení a podobně. Vše pak vypadá poměrně živě a líbivě. Navíc se mírně zvýšil počet jednotek, které můžou být současně na displeji

Pohyb postavy se ovládá pomocí ovládacího kříže, střelba pomocí zadního levého tlačítka a vše ostatní pomocí dotykového displeje. Natáčení kamery, změnu zbraní, ale také nové funkce pro minihry jako je například odjišťování bomby, léčení kamaráda a podobně. Oproti Modern Warfare došlo ke změně přiblížení zbraně, respektive jejímu přitažení k líci. V předchozím díle hodně kritizovaná funkce pomocí dvojkliku na displej se změnila na jedno kliknutí k hornímu okraji obrazovky. Je to přirozenější a málokdy se překlepnete.

Krom klasické akce, kdy likvidujete nepřátele střelbou nebo útokem na blízko si ještě užijete spoustu miniher. Například budete výbušninami ničit mosty, krýt sniper puškou postup svých přátel a nebo ničit letadla pomocí těžkého kulometu. Většina miniher je dobře zpracovaná a tedy docela zábavná. Pokud budete mít dohranou hlavní kampaň, můžete si zapnout Challenges, což jsou jednorázové mise s různými úkoly. Ty vám například zadají, abyste postříleli dvacet vojáků dříve, než vyprší čas na hodinách na displeji. Zábavnost těchto úkolů je mnohdy ještě větší, než samotná kampaň.

Poslední částí hry je multiplayer se čtyřmi režimy hry. Máme tu Deathmatch, jeho týmovou verzi, boje o vlajku a nakonec lovec/kořist. Všechny se dají hrát na deseti mapách a to jak online přes internet tak lokálně po wifi a to až ve čtyřech hráčích.

Call of Duty World at War je skutečně povedená DS střílečka, která vydrží na dlouhé hodiny zábavy, nabízí spoustu miniher a modů, a pokud máte stejně nadšené kamarády, také kvalitní multiplayer. N-space se tentokráte pochlapili a vytáhli z DS skutečně maximum. Jen tak dále.

Zdroj: hrynacesty.cz

1,84
1   2   3   4   5