Co máme pro vás nového 14.3.?

Autor: Filip Dočekal, 14.03.2008 12:09, zobrazeno 3920x

Co máme pro vás nového 14.3.? Je toho zase požehnaně, takže můžeme směle představit další letošní premiéru, kterou je nový Turok, jakožto pokračovatel dříve velice úspěšné série FPS stříleček. Zde se převtělíte do postavy protřelého vojáka Turoka, který je spolu se svojí partičkou neplánovaně vysazen na ostrově, který je jednak zamořen nepřátelskými vojáky, ale co je horší, také nebezpečnými prehistorickými plazy. V této tradiční 3D střílečce tak musíte nejen bojovat s lidskými protivníky, ale také se bránit atakům masožravých potvor. Díky pěkným modelům těchto přerostlých zvířat je o napětí postaráno, což nezmění ani výborný arsenál mnoha typů chladných i střelných zbraní, které můžete používat. Pokud si tedy chcete udělat zářez na pažbě od poražených zubatých netvorů, Turok může být vhodnou volbou pro ukrácení dnešních deštivých dní. Turoka máme skladem pro Xbox 360 a PS3.

A u Xboxu 360 ještě zůstaneme, protože v poslední době tato platforma dělá radost všem příznivcům pravého japonského RPG. Lost Odyssey, jakožto další skvělé dílo duchovního otce legendární série Final Fantasy, patří k těm akčnějším kouskům s nádherným světem, zobrazovaným spíše v reálnější formě. Hlavní hrdina patří k zvláštní kastě lidí, kteří jsou obdařeni podivnými vzpomínkami na věci dávno minulé a tak je jasné, že musí stůj co stůj přijít této záhadě na kloub. Zcela jiného ražení je pak doslova laskavé a poetické RPG Eternal Sonata, již podle svého názvu zaměřené na klasickou hudbu. Děj se točí okolo skladatele Frédéricka Chopina, který se těsně před svojí konečnou nadpozemskou cestou přenese do snového světa své hudby a velkého dobrodružství za záchranou jedné dívenky s českým jménem. V obou případech si ale pro hraní vyhraďte doslova desítky hodin, protože obě hry jen tak nedohrajete.

K těm nejdůležitějším premiérám úvodu roku patří i čtvrtý díl zábavné rubanice Devil May Cry, která zastihne nejen oblíbeného hrdinu Danteho opět ve skvělé formě. Nádherná grafika, opravdu frenetické souboje a kosení nestvůr jako na běžícím pásu, patří k hlavním devizám této série již po několik uplynulých let. Nyní se série poprvé představuje na poslední generaci konzolí a nutno říci, že jí to opravdu sluší. Souboje nevypadaly nikdy tak úchvatně. Devil May Cry 4 máme skladem pro Xbox 360 i PS3 a předobjednat si můžete i neméně očekávanou počítačovou verzi.

Pokud patříte k přiznivcům neohroženého tajného agenta Jacka Bauera z akčního seriálu 24, jistě vás potěší znamenitá videoherní varianta 24: The Game, která patří k nemnoha opravdu kvalitním filmovým hrám. Stejně jako v seriálu, i ve hře absolvujete celý den rozdělený na 24 hodinových kapitol a nechybí ani zajímvavé prostřihy, ukazující děj ve stejnou dobu rovnou na několika místech najednou. Hra vyšla exkluzivně pouze na Playstation 2, přičemž jistě překvapí, že i tato konzolová hra má dokonce české titulky! I díky nim si zdejší opravdu strhující příběh nenechte ujít. Nakonec podotýkám, že hra vychází z první řady seriálu, který ovšem jen slepě nekopíruje, ale navrch přidává množství nových lokací a zážitků, samosebou v kůži neohroženého Jacka Bauera.

0,00
1   2   3   4   5