Co máme pro vás nového 11.3. ?

Autor: Filip Dočekal, 11.03.2008 08:51, zobrazeno 3637x

Co máme pro vás nového 11.3. ?
Dobrá  zpráva je, že zcela definitivně skončilo zimní období herního sucha a na nás se tak valí jedna pecka za druhou. Po delší odmlce tak máme plnou náruč herních novinek, které si žádají vaši pozornost. A vezmeme to hned pěkně  z ostra, protože na trh po několika měsíčním odkladu konečně dorazila řízná vojensko-žoldácká akce Army of Two. Díky odkladu tvůrci skvěle vybalancovali obtížnost, takže si tu svoji laťku najde nyní již úplně každý. Army of Two v dnešní konkurenci stříleček z pohledu třetí osoby jednak vyniká snad poprvé opravdu funkční a rozumnou umělou inteligencí vašeho kolegy, protože vždy budete všechy úkoly řešit ve dvojici a pěkně si přitom pomáhat.

Army of Two vám pak v kooperačním multiplayeru pro dva, nebo čtyři hráče ukáže, jak má vypadat správná souhra skvěle vybaveného týmu drsných žoldáků, kteří musí řešit známé konflikty po celém světě. Třešničkou na dortu je pak znamenitá a detailní grafika, skrze kterou vyniknou opravdu hrůzostrašné neprůstřelné masky obou hlavních hrdinů. Proto pasujeme Army of Two na jasný hit tohoto měsíce, což potvrzují i nadprůměrné recenze kritiky. Hra vyšla pro konzole Xbox 360 a PS3.

Pokud vás mrzí, že na počítač neexistuje tolik licencovaných závodních simulátorů, jako na konzole, nesmutněte, protože právě pro vás máme další novinku. Titul Race: The WTCC Game možná znáte, však si tento věrný simulátor mistrovství světa cestovních vozů vydobyl vysoké renomé. Jeho důsledně vylepšený druhý díl Race 07 výborný zážitek z licencovaných závodů ještě rozšiřuje, protože nově obsahuje ještě další známé závodní série, jako Formuli BMW, monoposty Radical a nebo také extra výkonné Formule 3000. Navíc byla hra kompletně optimalizována, takže kupodivu běží lépe a rychleji, než starší bratříček. Parádní je i multiplayer s možností závodu proti stínovým vozům živých spoluhráčů a nechybí ani dnes tolik oblíbená funkce online herních žebříčků nejlepších pilotů. Hra je navíc v krásném širokém balení a s českými titulky.

Poslední díl oblíbené rallye série se jménem slavného skotského jezdce Colina McRaye s podtitulem Dirt, již vyšel minulý rok na moderní konzole, ovšem počítačová verze vyšla až letos. I tuto variantu máme již skladem, přičemž si dokonce můžete svobodně vybrat mezi původní anglickou mutací, nebo verzí hry s českými titulky. V obou případech potěší také nízká cena za zbrusu novou hru, která vás zaujme zejména svojí nesktutečně zábavnou kariérou, která v pyramidovém postupu kombinuje rovnou několik typů bahnitých závodů; od rallyecrossu, přes buginky, až po pouštní maratóny ve stylu rallye Paříž-Dakar.

Pokud vás zatím nejprodávanější počítačová značka všech dob, tedy rodina her Sims, nechává chladnými, možná to může změnit zvláštní příběhová odbočka The Sims 2: Castaway, kterou nabízíme i pro staré dobré konzole PS2 a PSP. Tentokrát hra nabízí velkou porci dobrodružství, protože se převtělíte do kůže trosečníka, který ztroskotá na opuštěném, ale krásném ostrově. Vy si pak musíte, podobně jako ve skutečnosti, poradit úplně se vším; od jídla, přes příbytek, až po prozkoumávání celého ostrova. Nidky se tak nebudete nudit, protože veškeré toto konání je zabaleno do poutavého příběhu v exotickém prostředí. Ne nadarmo je tak tento nový díl označován, jako vůbec nejzábavnější "Simík" z příběhové řady. Pokud vás tedy otrávilo množství nanicovatých a krátkých přídavků, zkuste nový příběh trosečníka a nebudete jistě zklamáni.

Dobrodružný seriál LOST (Ztraceni), který již nějakou dobu můžete vidět i z jedné naší televize, se dočkal své videoherní varianty, která vyšla na Xbox 360 a PS3. LOST - The Videogame je klasická adventura s hororovými prvky, jež vás vtáhne do dramatického děje původního seriálu v kůži nové postavy. Nicméně takto samozřejmě potkáte skoro všechny oblíbené hrdiny z televizní předlohy a navíc s nimi také musíte kooperovat, abyste se z prokletého ostrova dostali co nejdříve. Je přitom sympatické, že hra jen nekopíruje příběh seriálu, nýbrž jej spíše volně následuje a celé dobrodružství koření mnoha novými prvky, takže i notoričtí fandové filmu si také přijdou na své v mnoha nových scénách, na kterých spolupracovali dokonce i scénáristé jedné z řady seriálu.

Jako dnešní poslední novinku nemůžu nezmínit technologickou bombu. která využívá maxima dnešních schopností počítačů O Crysis se toho napsalo mnoho, ale já vám prozradím, že díky čerstvému patchi, který tvůrci vypustili, je hra nově optimalizována i pro slabší počítače, takže pokud máte alespoň trochu solidní počítač, na kterém vám slušně chodí i ostatní hry, Crysis si jistě pěkně užijete. Ona to je vůbec nafouklá bublina, protože i přes tu neskutečnou a prakticky fotorealistickou grafiku není hra tolik náročná na výkon, jak se někdy uvádí. Chce to jen čistý počítač, nejnovější grafické ovladače a alespoň mírně nadprůměrnou sestavu. Odměnou vám bude bezpprecedentní vzhled a skvělá hratelnost jedné z nejkrásnějších her dneška. Crysis mám skladem exkluzivně jen pro PC.

0,00
1   2   3   4   5