Co máme pro vás nového 1.2.?

Autor: Filip Dočekal, 01.02.2008 08:42, zobrazeno 3605x

Co máme pro vás nového 1.2.?
I když bývají první týdny nového roku většinou skoupé na uvádění špičkových her, letos je tomu naopak, protože po nabité předvánoční sezóně přichází do prodeje kritiky vysoce hodnocený Burnout Paradise, jakožto čerstvý král arkádového závodění. Nabízíme jej v obou variantách, tedy pro PS3 (na tuto platformu byl vyvíjen primárně) a také pro Xbox 360. Od svých neméně kvalitních předchůdců se odlišuje nejen naprosto bezprecedentní grafikou a fyzickým enginem spektakulárních bouraček, ale hlavně dosti unikátním pojetím celého poježdění, kdy máte již ze začátku celé rozlehlé město Paradise City volně přístupné a jezdit tak můžete zcela jak je libo. Známé ohraničující šipky už v novince nenaleznete. Stejně tak je do jednoho celku spojen single i multiplayer, takže bez jakéhokoli přerušení si to můžete rozdat jak v mnoha typech jízd proti počítači, tak i proti živým jezdcům. Pro online funkce ale hra vyžaduje pevný disk, nikoli jen paměťovou kartu, takže pozor na Arcade a Core verze konzole bez disku. Na nich si online bez HDD nezajezdíte.

S krátkým zpožděním za PC trilogií uvádíme na trh také podobně výhodný balíček všech konzolových mutací druhoválečné FPS série Call of Duty, kdy v jednom balení pojmenovaném Call of Duty Trilogy naleznete všechny tři díly, které doposud vyšly na Playstation 2. Zejména poslední třetí dějství nabízí konečně nové funkce, mezi nimiž vyniká velmi příjemná možnost ovládání dopravních prostředků, ale také zajímavé postřehové minihry, např. při pokládání náloží, nebo soubojích tváří v tvář s nepřáteli.

Pokud žehráte na malý počet automobilových akcí pro PSP, nově na skladě pro vás máme akční pecku Driver 76, což je na kapesní formát velice povedená nová reinkarnace oblíbené konzolové série Driver. Hra sice námětem vychází z posledního dílu Parallel Lines, ale ve větším poměru si jde raději svojí vlastní cestou, kdy se náplní hry vrací k vůbec nejúspěšnějšímu prvnímu dějství kdysi vydaném ještě pro první Playstation.

Pokud si chcete sami, nebo nejlépe s dalšími přáteli před televizí pořádně zablbnout, doplnili jsme zásoby o všechny možné tituly pro kamerku EyeToy, takže se na vaší Playstation 2 můžete vyřádit v rozličných humorných, nebo sportovních minihrách. Anebo si zajezdit na futuristickém skateboardu ve hře Eyetoy Antigrave s pohybovým ovládáním, které unikátní kamerku využívá pro snímání právě vašeho pohybu před televizí. Pokud zvolíte EyeToy Play 3, nebo skvělé EyeToy Sports s českým dabingem mimo jiných i od Petra Vichnara, nemůžete šlápnout vedle. A pro ty nejmenší aktivní hráče máme skladem zase jednoduchou a zábavnou hříčku EyeToy Monkey Mania. Všechny tyto hry mají kamerku již jako součást balení.

Na výbornou cenu již klesl etalon akčních mlátiček God of War II, který vyšel v minulém roce jako nejlepší hodnocená hra pro Playstation 2 za rok 2007. Druhé dobrodružství bijce Kratose skvěle kombinuje oblíbené prvky z prvního dílu s ještě lepším audiovizuálním zpracováním, takže hra patří vůbec k nejhezčím titulům, jenž na druhou konzoli od Sony vyšly za celou její dlouhou historii.

V poslední době vychází v rámci služby Xbox Live Arcade mnoho skvělých a přístupných hříček, přičemž jak známo jejich stažení v plné verzi stojí určitou virtuální měnu, označovanou jako MS points. Pokud potřebujete tyto bodíky pro nákup her a dalšího obsahu na váš Xbox 360, kromě placení kartou, jenž ale nemusí být v našich podmínkách úspěšné, můžete použít daleko jednodušší cestu nákupu stíracích kuponů s nabitými body. Stírací kartička nabitá 2100 body funguje na všech typech Xboxů 360. Také tyto stírací kartičky, jakožto pro českého hráče momentálně jediný zaručeně funkční způsob placení za nákup her a stahovatelného obsahu pro Xbox 360, máme skladem.

0,00
1   2   3   4   5