Co máme pro vás nového 30.1.?

Autor: Filip Dočekal, 30.01.2008 08:41, zobrazeno 3913x

Co máme pro vás nového 30.1.?
Začátek roku je vždy v herním průmyslu okurková sezóna, nicméně i přesto pro vás máme několik zajímavých novinek, povětšinou za opravdu nízké ceny. Předně bychom chtěli upozornit na ojedinělou možnost doplnění sbírky o všechny čtyři první hry série Tomb Raider s Larou Croft v hlavní roli, ve verzi pro počítače. Přitom vás jedna hra nevyjde ani na 120 korun. Tituly nabízíme v dvojbalení vždy po dvou po sobě jdoucích dílech.

Milovníci klasických japonských RPG jistě ocení dva klenoty, které patří oba k naprostým vrcholům tohoto žánru na konzolích. Final Fantasy XII a Dragon Quest VIII: The Journey of the Cursed King máme obě skladem pro Playstation 2. A pokud se nemůžete rozhodnout, které dáte přednost, klidně si objednejte obě najednou, protože obě dvě vás budou stát stejně jako jediná nová hra.

Letecký simulátor IL-2 Šturmovik patří vůbec k tomu nejlepšímu na počítačích a vlastně z válečného období po něm ani nic lepšího nevzniklo. V budgetové edici Best Games od Ubisoftu/Playman vyšel IL-2 v kompletním vydání včetně všech tří datadisků a všech doposudvydaných oficiálních doplňků. Navíc je hra opatřena českými titulky a samozřejmě i českým manuálem.

Mnoho hráčů netrpělivě čeká na druhý díl vynikající temné střílečky Killzone, ovšem my doporučujeme originální hru Killzone pro Playstation 2, nebo neméně povedenou kapesní variantu Killzone: Liberation pro konzolu PSP. Oba tituly patří ve svém žánru ke špičce a navíc za oba nyní dáte jen něco málo přes pětistovku. Za tu atmosféru válečné vřavy budoucnosti to rozhodně stojí.

Jako první u nás jsme vám minulý rok nabídli herní verzi dobrodružného filmu Golden Compass, který je stále ke zhlédnutí v kinech. Nyní již máme skladem prakticky všechny verze pro různé domácí i cestovní konzole. Stranou nezůstane ani váš počítač. Pokud se vám filmová adaptace podle fantastického románu líbila, není důvodu, abyste si celé dobrodružství znovu neprošli tentokrát v interaktivní podobě.

0,50
1   2   3   4   5