Co máme pro vás nového 7.12.?

Autor: Filip Dočekal, 07.12.2007 13:19, zobrazeno 5034x

Co máme pro vás nového 7.12.?
Na konci pracovního týdne k nám dorazila další filmová novinka, totiž herní zpracování aktuálního filmového eposu Beowulf, který vypráví starodávné legendy původem ze severského světa. Nadpřirozeně silný hrdina Beowulf se musí utkat s mnoha starobylými netvory proto, aby nakonec poznal své vlastní zlo a prozřel ze svého až moc povýšeného jednání. Pokud si zajdete na film a ten se vám bude líbit, klidně se poté můžete právě v kůži Beowulfa vydat na vlastní interaktivní dobrodružství v oficiální hře podle tohoto filmu. Skladem máme již verze pro PS3 a počítače, přičemž varianty pro Xbox 360 a PSP budou brzy následovat.

Příznivce karetních a zvláště sběratelských her jistě potěšíme unikátním počinem vůbec poprvé dovedně spojující klasické karetní hry s videoherním světem do jednoho skvěle zábavného celku. Eye of Judgement je vyjímečná a zcela neortodoxní hra chytře využívající kamerku PS3 Eye. Na speciální plochu vykládáte sběratelské kartičky s různě silnými netvory, přičemž vaším úkolem je pomocí vhodného manévrování a soubojů s protivníkem zabrat pro sebe větší část herní plochy. Herní mechanismy jsou velice podobné oblíbené sérii Magic: The Gathering, ale veškeré souboje neprobíhají jen ve vaší fantazii, nýbrž nádherně zpracované ve 3D arénách přímo na obrazovce! Hra obsahuje kompletní výbavu pro dva hráče (hrát lze i proti počítači a na internetu), včetně startovního balíčku karet a kamerky. Titul máme skladem výhradně pro PS3.

Podobně unikátní hrou je již třetí díl skvělého kytarového simulátoru rockové hvězdy Guitar Hero III: Legends of Rock, který navazuje na předešlé a velice úspěšné předchůdce. Jeho specialitkou je krásně provedená a zmenšená replika elektrické kytary, jenž slouží jako herní ovladač. Pokud si z nějakého důvodu netroufáte zkusit cvičení na opravdové kytaře, simulátor Guitar Hero III vám extrémně zábavnou formou procvičí prstoklad a vy si již po pár skladbách budete připadat jako opravdová rocková hvězda. Rýpaly potěší, že hra vypadá úplně stejně na všech platformách, takže si jí skvěle užijete na PS2, PS3 i Xboxu 360.

Levné hry

Jestli stále vzpomínáte se slzou v oku na kdysi velice úspěšné akční RPG Diablo, nemůžete minout velice podobnou, ale daleko modernější hru Titan Quest, která je postavena na podobných principech, přičemž se její dobrodružství odehrává v prostředí starověku a mýtických stvoření. Na skladě máme ovšem také oficiální datadisk Titan Quest: Immortal Throne, jenž přináší další hodiny a hodiny zábavy na vaše počítače. Nutno podotknout, že obě hry mají jednak krásné ražené balení, obsahují několik bonusů, jako např. barevnou mapu a také jsou obě kompletně v češtině. Navíc za obě hry nedáte ani tisícovku, takže pokud nemáte před vánoci co hrát, je to jen vaše domněnka. S Titan Questem se od počítače hned tak neodtrhnete, protože po vzoru RPG staré školy jsou obě hry příjemně dlouhé.

1,83
1   2   3   4   5