Co máme pro vás nového 28.11.?

Autor: Filip Dočekal, 28.11.2007 19:28, zobrazeno 3985x

Co máme pro vás nového 28.11.? Tento týden se nese zejména ve zbrusu novém dílu arkádové závodní série Need for Speed: ProStreet, kterou jedni proklínají za větší příklon ke klasickému okruhovému závodění na úkor ilegální scény, ale druzí ji za to vynášejí do nebe. Jedno je ale jasné, ať už patříte k jakémukoli táboru, nová „Potřeba rychlosti“ se od dřívějších dějství liší snad nejvíce v historii. Pokud máte v krvi driftování, smyky ,krásné ženy a burácení vytuněných agregátů, jistě nepohrdnete nabídkou stát se opravdovým králem závodů, jehož trůn je v Pro Street největší výzvou. Skladem máme obě next-gen verze pro Xbox 360 i PS3 a nezapomněli jsme ani na majitele starší PS2, jejíž edici máme také ihned k dodání.

Velkou novinkou tohoto týdne je i nadmíru povedená a velice humorná oficiální hra oblíbené rodinky Simpsonových The Simpsons Game, která si dělá taškařice a paroduje mnohé zavedené herní série současnosti. V kůži Barta se tak můžete rázem převtělit do Bartmana, nebo Robobarta ála Robocop.Ovšem zahrajete si i za další členy Springfieldského klanu, který stále ještě řídí tatíček Homer. Parodie na Medal of Honor v části s názvem Medal of Homer je pouze jednou z legračních úrovní v této akční adventuře, mixující do jedné hry rovnou více žánrů, od střílečky až po simulátory. Verzi pro Xbox 360 a PS3 doplňuje také kapesní varianta pro PSP- všechny máme na skladě.

Nedávno k nám dorazila i jedna z největších bomb na PS3, akční plošinovka Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, jenž je vysoce hodnocena mnoha tuzemskými i zahraničními herními médii. Skvělou grafiku a herní náplň postavenou na tradičním skákání a s střílení ze všemožných udělátek korunuje opět dokonalá spolupráce dvou hlavních postaviček Ratcheta a Clanka, kteří by jeden bez druhého snad ani neusnuli. Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction vyšla exkluzivně sice pouze pro PS3, ale i pro majitele starší Playstation 2 máme nově skladem oba předešlé a nutno říci i nijak horší díly za skvělé ceny!

Levné hry

Pokud máte hluboko do kapsy, nebo hledáte pouze hodně zábavy za málo peněz, tak zbystřete, protože také pro vás máme něco nového. Vyznavače vojenských strategií z Druhé světové války jistě potěší kompletní balíček Blitzkrieg Anthology (PC), jenž za pár stokorun obsahuje kromě prvního dílu i všechny jeho tři datadisky.

Pro všechny příznivce asi nikoli Pražské MHD máme v nabídce jednoduchý a přístupný simulátor řidiče linkového autobusu BUS Driver (PC) z pera domácího studia SCS Software, které se specializuje na budgetové (levné) hry. Jezdí se sice ve smyšleném severoamerickém městě, ale našince jistě potěší i autobusy vymodelované podle reálných vozidel od našeho výrobce Karosa, potažmo Iveco-Irisbus. Hra má české titulky.

Jestli vám nějakým způsobem utekly oba dva díly vynikajících destrukčně-arkádových závodů pro počítače FlatOut, skladem máme jejich speciální dvojbalení FlatOut Gold, ve kterém naleznete obě hry pěkně vedle sebe. Všechny tyto hry jsou v češtině a navíc nestojí ani tolik, co stál dříve jen jediný díl.

A i do třetice zůstaneme u her s řidičskou tématikou, protože Mercedes-Benz Truck Racing sice není možná tolik výrazně propagovaným titulem, ale je to docela škoda, protože vězte, že se v současnosti jedná o jediný simulátor závodů Mistrovství Evropy tahačů, které se jezdí i na Mosteckém okruhu, jenž je tedy také ve hře. V samotném titulu naleznete sice jen různé varianty tahačů Mercedes, ale šikovní fandové na internetu již vytvořili veliké množství dalších  vozidel, takže není problém si vytvořit podobné startovní pole, jako jezdí dnes.

Zřejmě nejlepší konzolová rallye hra je stále nepřekonaná WRC: Evolved, jakožto oficiální hra mistrovství světa WRC. Skvělé je, že kromě týmu Škodovky s Fábiemi WRC si můžete s klidem zajezdit i v kůži úspěšnějšího Romana Kresty s jeho Fordem Focus WRC. Kompletní licenci šampionátu FIA WRC (stále jako jediná řada na trhu!) podtrhuje i neméně příznivá cena pod pět stovek za novou hru. Simulátor WRC: Evolved máme skladem výhradně pro PS2.

2,50
1   2   3   4   5